Millward Brown, tak jak w latach poprzednich, także i tym roku będzie dostarczać wyniki całorocznego badania radiowego Radio Track. Kwota, jaką Polskie Radio zapłaci Millward Brown w br. za tę usługę, nie została ujawniona.
Umowę z Millward Brown na prowadzenie badania radiowego zawarł też na br. Komitet Badań Radiowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-codziennie-dociera-do-8-4-mln-osob-a-radio-zet-do-5-9-mln-raport-za-2014-rok ##
Radio Track - badanie realizowane przez firmę Millward Brown - jest dotychczas jedynym w Polsce ciągłym badaniem pomiarowym dotyczącym słuchalności stacji radiowych umożliwiającym w szczególności wskaźnikową analizę rynku radiowego pod kątem znajomości stacji, zasięgu dziennego, udziału w rynku, czasu słuchania jak i struktury audytoriów poszczególnych rozgłośni. Obejmuje całe audytorium radiowe na poziomie ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym w odniesieniu do słuchaczy w wieku 15-75 lat. Dodatkowo dwa razy w roku metodą dzienniczkową badane są zwyczaje słuchania radia. Dane te przy użyciu modelu matematycznego, służą do konstrukcji mediaplanów i wyliczania wartości wskaźników medialnych kampanii reklamowych. Badanie Radio Track jest realizowane na podstawie jednolitej metody i sposobu ankietowania respondentów w sposób ciągły od 13 lat.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zmiany-w-badaniu-radio-track-wiecej-wywiadow-przez-komorki ##











