Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zmienia wizerunek

Opracowana została nowa tożsamość wizualna Polskiego StowarzyszeniaSprzedaży Bezpośredniej. Logo oraz wszystkie materiały informacyjneoparte są na motywie domu i rąk.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Głównym elementem logo PSSB jest stylizowana grafikaprzedstawiająca sprzedaż bezpośrednią. Dłoń górna (jako symbolsprzedawcy) przekazuje symboliczny przedmiot sprzedaży dłoni dolnej(symbol klienta). Wszystko odbywa się w schematycznie zarysowanymdomu klienta, czyli najważniejszym miejscu dla sprzedażybezpośredniej. Powstała też nowa strona internetowa - pssb.pl.

Poprzez zmianę identyfikacji PSSB chce wzmacniać swój wizerunekjako silnej reprezentacji branży i organizacji eksperckiej.Zamierza też kontynuować działania wspierającemikroprzedsiębiorczość. Celem prac PSSB jest stworzenie takichwarunków, aby udział w PKB przychodów generowanych przez własnądziałalności gospodarczą osób fizycznych zbliżył się do średniejeuropejskiej.

Do utworzonego w 1994 roku Polskiego Stowarzyszenia SprzedażyBezpośredniej należy obecnie 15 przedsiębiorstw: AMC, ACN, Amway,Avon, Betterware, DLF, Forever Living Products, Herbalife, LampeBerger, Lux, Mary Kay, NL, Oriflame, Tupperware i Vorwerk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"