Z analizy programu Napoleon wynika, że przycisk „Lubię to!” na polskich fanpage’ach jest najczęściej klikany ok. 10:00 rano. Stosunkowo rzadko użytkownicy korzystają z niego między 16:00 a 18:00. Natomiast przed 8:00 i po 22:00 zdarza się tej zdecydowanie najrzadziej.
Z drugiej strony najwięcej komentarzy na fanpage’ach pojawia się wieczorem - konkretnie w godzinach 19:00-21:00. Ogółem najmniej aktywności na stronach marek czy firm polscy użytkownicy Facebooka wykazują po południu, kiedy większość z nich w największym stopniu jest zajęta pracą czy szkołą.
Natomiast administratorzy fanpage’y dodają wpisy w miarę regularnie przez cały dzień, bardziej uaktywniając się od 20:00 do 22:00.

Badanie zostało przeprowadzone w I półroczu br. przez program Napoleon na 800 największych polskich fanpage’ach. Analiza objęła ok. 500 tys. postów, 2,5 mln komentarzy i 7,5 mln like’ów.











