Polskie studio Tango przygotowało reklamę brytyjskiego telekomu BT (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa brytyjskiego operatora telekomunikacyjnego BT, promująca ofertę internetu. Za produkcję spotu odpowiada polskie studio Tango.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Polskie studio Tango przygotowało reklamę brytyjskiego telekomu BT (wideo)

Kampania "Clogged" ruszyła w Wielkiej Brytanii pod koniec stycznia br. Spot emitowany jest w telewizji, internecie i kinach. Reklama pokazuje "na żywo" wiele z tego, co użytkownicy mogą znaleźć w internecie. W zwykłym domu pojawiają się wróżki, zastępy koni, bohaterowie filmów.

Kampania reklamowa obejmuje także prasę i outdoor.

Na planie zaangażowanych było ponad 50 aktorów, dwa konie i czołg, pod okiem reżysera Fredrika Bonda. Operatorem kamery była Monika Lenczewska. Scenografię stworzyły Monika Sajko i Joanna Pezińska. Producentką z ramienia Tango Production była Julia Bidakowska-Andren. Studio współpracowało przy projekcie z MJZ London. Za kreację odpowiada AMV BBDO.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"