Polymus inwestuje w kreację

Agencja Polymus Integrated Communication nadal rozbudowuje dział kreacji. Do zespołu kreatywnego na stanowisku Art Directora dołączył Michał Piotrowski.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy pracownik działu kreacji ma ośmioletnie doświadczenie w zakresie reklamy BTL oraz ATL. Swoją karierę zaczynał jako freelance graphic designer. Później pracował jako Art Director między innymi w agencjach: Upstairs Young&Rubicam, Leo Burnett, Cytryna oraz RED8 Communication.

Przygotowywał projekty dla takich klientów, jak: Carlsberg, US Pharmacia, Zelmer, Żabka, KFC, Hipermarkety Real, Phillip Morris, Grupa Żywiec, PTK Centertel oraz Citibank.

Piotrowski ma na swoim koncie wiele nagród: Kreatura 2002 – w kategorii usługi za http://www.boleslawniesmialy.pl/ (Idea POP), nominacja KTR 2003 – za http://www.popaki.pl/ (Idea POP), Moluv Featured Site Award oraz Taxi Design – Site of the Day za stronę: http://www.piotrowskimichal.com/,  8ball Award za direct mailling dla Marlboro Winter Adventure Team (Leo Burnett Global Product Community w Toronto).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji