Kampania zapowiada, że dla uczczenia stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę sieć Biedronka wspólnie z Caritas Polska zaplanowała wiele działań społecznych i charytatywnych. Firma i organizacja współpracują od 12 lat, a tegoroczne działania mają mieć rekordową skalę.
- Kto może lepiej wiedzieć jak żyć dobrze, jeśli nie najdłużej żyjący Polacy? Spotkaliśmy się z naszymi bohaterami - świadkami historii Polski, by usłyszeć odpowiedź na pytania dotykające kwestii najważniejszej - pomocy potrzebującym - czytamy w zapowiedzi kampanii. Na jej potrzeby uruchomiono serwis Pomagamyna100.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-tym-roku-powstanie-70-80-nowych-sklepow-sieci-biedronka-ponad-700-mln-euro-na-inwestycje ##
Przygotowaniem strategii i kreacji nowej kampanii oraz produkcją reklam zajęła się agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy.












