„Pomagamy zrozumieć” w wizerunkowej kampanii reklamowej „Wprost” (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) prowadzona pod hasłem „Pomagamy zrozumieć”. Jej strategię i kreację przygotowała agencja J. Walter Thompson.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Pomagamy zrozumieć” w wizerunkowej kampanii reklamowej „Wprost” (wideo)

W spocie pokazywane są krótkie tezy, w których słowo „kłótnia” jest zastępowana przez „dialog”, „wojna” przez „pokój”, a „naród” przez „społeczeństwo”. Reklama kończy się hasłem: „Nowy ‘Wprost’. Pomagamy zrozumieć”.

Od sierpnia br. redaktorem naczelnym „Wprost” jest Jacek Pochłopień, a jego zastępcą Marcin Dzierżanowski. We wrześniu funkcję szefa działu Zagranica objął Jakub Mielnik, a Marcin Pieszczyk zaczął kierować działem Kultura, który tydzień temu zyskał nowy układ. Felietony do tygodnika zaczęli pisać prof. Magdalena Środa, Małgorzata Ohme i Jan Wróbel.

Poprzednia duża wizerunkowa kampania reklamowa „Wprost” była prowadzona w połowie 2013 roku pod hasłem „Nie ma świętych krów”.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat) i internet (m.in. serwisy społecznościowe), a niebawem zacznie się w innych mediach. Jest zaplanowana długofalowo.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa J. Walter Thompson, a za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada PMPG Polskie Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji