Pierwszy sezon programu „Pomoc drogowa 24h” na antenie TVN Turbo pokazywany był w niedziele o godz. 16.15, w okresie od 25 lutego do 15 kwietnia br. Średnia widownia wszystkich ośmiu odcinków programu wyniosła 155 tys. osób, co przełożyło się na 1,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gogglebox-hitem-ttv-program-ogladalo-567-tys-widzow,7171446193981569a ##
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 4 marca br. Przyciągnął on uwagę 213 tys. osób.

Dla porównania, udział TVN Turbo w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 0,64 proc., a w grupie 16-49 było to 1,15 proc. Oznacza to, że nowy projekt miało około dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zamiana-zon-hitem-ttv-reality-show-oglada-368-tys-widzow,7171458460498049a ##
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja TVN jest zadowolona z wyników oglądalności cyklu, i tym samym nadawca w TVN Turbo planuje pokazać kolejną edycję w jesiennej ramówce 2018 roku.
„Pomoc drogowa 24h” przedstawia kulisy pracy w pomocy drogowej, a także specyficzne środowisko ludzi wykonujących ten zawód. Widzowie mogą zobaczyć również autentyczne akcje z całej Polski, w których bierze udział pomoc drogowa.











