Pomorska.pl i sekcja regionalna Onetu z dużymi wzrostami, Naszemiasto.pl i Trójmiasto.pl przyciągają najmocniej (TOP10)

Z agregatorów witryn regionalnych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notuje Naszemiasto.pl, wyprzedzając sekcje regionalne Wyborcza.pl, Onetu i SE.pl. Wśród serwisów o wybranych regionach liderem jest Pomorska.pl przed Dziennikzachodni.pl i Gazetakrakowska.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pomorska.pl i sekcja regionalna Onetu z dużymi wzrostami, Naszemiasto.pl i Trójmiasto.pl przyciągają najmocniej (TOP10)

W październiku br. Naszemasto.pl (Grupa Polska Press), agregujące serwisy o kilkudziesięciu miastach w całym kraju, odwiedziło 7,86 mln realnych użytkowników. Wykonali tam 178 mln odsłon, a każdy spędził przeciętnie 5 minut i 57 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Strony Wyborcza.pl (Agora) z informacjami lokalnymi i regionalnymi zanotowały 5,81 mln odwiedzających, 38,92 mln odsłon oraz 5 minut i 41 sekund średniego czasu korzystania. Analogiczna sekcja na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) miała 5,05 mln użytkowników, 29,42 mln odsłon oraz 8 minut i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,61 mln użytkowników, 19,69 mln odsłon oraz 4 minuty i 14 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-dziennikow-regionalnych-i-lokalnych-i-iii-kwartal-2019,7170813839419009a ##

Wśród czołowych serwisów dotyczących wybranych regionów dominują witryny dzienników regionalnych Polska Press Grupy. Liderem jest Pomorska.pl, gdzie w zeszłym miesiącu 4 mln internautów wygenerowało 27,47 mln odsłon oraz spędziło średnio 3 minuty i 18 sekund.

Dziennikzachodni.pl zanotował 3,53 mln odwiedzających, 28,85 mln odsłon oraz 3 minuty i 12 sekund przeciętnego czasu korzystania. Gazetakrakowska.pl miała 2,22 mln użytkowników, 22,07 mln odsłon oraz 3 minuty i 53 sekundy średniego czasu korzystania, natomiast Gazetawroclawska.pl przy 2,19 mln odwiedzających zanotowała 27,39 mln odsłon oraz 5 minut i 56 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gloswielkopolski.pl 2,02 mln internautów wykonało 19,11 mln odsłon oraz spędziło średnio 3 minuty i 57 sekund.

Z kolei na Trojmiasto.pl 2,06 mln internautów wygenerowało 44,21 mln odsłon, średnio na odwiedzającego przypadało 21,4 odsłony (w przypadku Naszemiasto.pl ten wskaźnik wyniósł 22,6 odsłony). Natomiast Trojmiasto.pl zanotował zdecydowanie najdłuższy przeciętny czas korzystania - 20 minut i 55 sekund.

grafika

W porównaniu z wrześniem Naszemiasto.pl zyskało 201,4 tys. użytkowników (to 2,6 proc. w górę), za to liczba odsłon witryny zmalała o 4,9 mln (2,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez internautę o 13 sekund (3,5 proc.).

Sekcja regionalna Wyborcza.pl zyskała 518,6 tys. odwiedzających, 4,66 mln odsłon oraz 39 sekund średniego czasu korzystania (to 9,8, 13,6 i 12,9 proc. w górę), a analogiczny dział Onetu - 920,3 tys. użytkowników, 7,57 mln odsłon oraz 2 minuty i 2 sekundy średniego czasu korzystania (22,3, 34,6 i 32,1 proc. w górę). Natomiast strony SE.pl o tematyce regionalne zanotowały spadek o 40,1 tys. odwiedzających (1,1 proc.) i 882,8 tys. odsłon (4,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-wyprzedzila-onet-interia-przez-olx-pl-whatsapp-mocno-w-gore-gemius-pbi-z-pazdziernika,7170812059723393a ##

Z kolei Pomorska.pl zyskała 602,6 tys. użytkowników (17,7 proc.), 5,2 mln odsłon (23,3 proc.) oraz trzy sekundy przeciętnego czasu spędzanego przez internautów (1,5 proc.). Dziennikzachodni.pl przy wzroście liczby użytkowników o 878,1 tys. (33,1 proc.) i odsłon o 4,8 mln (19,9 proc.) zanotował spadek średniego czasu korzystania o 8 sekund (4 proc.), a Gazetakrakowska.pl zyskała 448,1 tys. odwiedzających (25,3 proc.) i 1,67 mln odsłon (8,2 proc.), tracąc 20 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,9 proc.).

Gazetawroclawska.pl i Trojmiasto.pl zanotowały niewielkie zmiany statystyk. Pierwszy serwis zyskał 109,6 tys. użytkowników (5,3 proc.), notując spadek o 601,2 tys. odsłon (2,1 proc.) i 10 sekund średniego czasu spędzanego przez internautę (2,1 proc.), a drugi stracił 160,9 tys. użytkowników (7,2 proc.), zyskując 987,7 tys. odsłon (2,3 proc.) oraz minutę i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania (9,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii