Pomorze Zachodnie promuje się hasłem „Bezpiecznie jak w domu” (wideo)

Od czerwca w ogólnopolskiej telewizji rozpoczęła się emisja spotu reklamowego będącego pierwszym elementem kampanii teaserowej promującej Pomorze Zachodnie. Władze regionu kampanią chcą wspierać lokalne firmy z sektora turystycznego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pomorze Zachodnie promuje się hasłem „Bezpiecznie jak w domu” (wideo)

Historie przedstawione w spocie opowiadają o osobach, które decydują się na zwiedzanie Pomorza Zachodniego, korzystając z różnych aktywności pozwalających na zachowanie bezpieczeństwa, jednocześnie zapewniając niezapomniane wrażenia.

W czasie kampanii zostanie pokazana dziewczyna, która pływa na desce sup, aktywny rowerzysta oraz rodzina z dwójką dzieci. Ich historie pokazują, że na Pomorzu Zachodnim można odpoczywać na swój własny sposób, a przedsiębiorstwa z regionu są gotowe na przyjęcie turystów.

- Chcemy żeby takie były wakacje na Pomorzu Zachodnim: bezpieczne i pełne wrażeń. Nie rezygnujmy z wypoczynku, ale róbmy to z głową. Mamy wiele do zaoferowania, nie tylko w pasie nadmorskim. Kontakt z przyrodą, atrakcje dla osób aktywnych, niesamowita baza noclegowa i wypoczynkowa to nasze wielkie atuty - mówi marszałek województwa zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz.

Za tło spotu posłużą usługi turystyczne z różnych rejonów Pomorza Zachodniego m.in.: okolic Zalewu Szczecińskiego, Pojezierza Drawskiego, Doliny Dolnej Odry, czy miejscowości takich jak Wolin, Przelewice, Międzyzdroje, Niechorze czy Trzęsacz.

Rozwinięcie kampanii nastąpi w lipcu. Wtedy zostaną pokazane przygody bohaterów, których sylwetki zostały nakreślone w spocie teaserowym, a kampania przeniesie się także na kolejne nośniki, m.in. do radia i w przestrzeń miejską (outdoor).

Kampania nakierowana jest na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego związanych z sektorem turystycznym zakładając ich promocję i pomoc w ciężkim czasie pandemii.

- Dla przedsiębiorców z branży turystycznej przygotowaliśmy cały wachlarz wsparcia. To granty z funduszu pracy, pożyczki i dotacje obrotowe. Jestem pewien, że nasza kampania pokazująca walory Pomorza Zachodniego będzie ważnym dodatkowym wsparciem – podkreśla marszałek Olgierd Geblewicz.

Działania prowadzone będą w wybranych stacjach tv oraz w internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online