Plotek wyprzedził Plejadę. Najdłużej korzystamy z Pudelka - liderem Pomponik

W październiku serwis Plotek zyskał ponad milion użytkowników, wysuwając się nad Plejadę. Wzrosty osiągnęły też m.in. Swiatgwiazd.pl, Jastrzabpost.pl i Party.pl. Liderem zasięgowym wśród witryn showbiznesowych pozostaje Pomponik, a zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pomponik (Grupa Polsat-Interia) jako serwis www i aplikację mobilną odwiedziło w październiku br. 7,31 mln internautów, spędzając średnio po 11 minut i 37 sekund. Zasięg witryny wyniósł 24,59 proc. Jest ona liderem zasięgowym wśród serwisów o tematyce show-biznesowej nieprzerwanie od maja br. - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne portale przyciągnęły ponad 6 mln internautów. Plotek (Agora) zanotował 6,64 mln użytkowników, 6 minut i 15 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 22,35 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,39 mln użytkowników, 21,5 proc. zasięgu oraz 11 minut i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania. Natomiast Pudelka (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 6,35 mln internautów (21,39 proc. zasięgu), spędzając średnio po 29 minut i 22 sekundy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-aplikacje-mobilne-w-polsce-wybory-do-sejmu-w-2023-r,7169467503339137a ##

Niżej w rankingu są dwie inne witryny Grupy Wirtualna Polska. Przejęty przez wydawcę jesienią ub.r. Jastrzabpost.pl zanotował 4,21 mln użytkowników, 6 minut i 9 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 14,19 proc. zasięgu, a sekcja show-biznesowa o2.pl - 3,55 mln odwiedzających, 11,94 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 21 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) analogiczny dział przyciągnął 4,7 mln internautów (15,82 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 minut i 3 sekundy, a na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,31 mln użytkowników (11,15 proc.), przeciętnie na równo trzy minuty.

Swiatgwiazd.pl (Iberion) odwiedziło 4,17 mln internautów (14,03 proc. zasięgu), korzystając przeciętnie po 6 minut i 9 sekund. Natomiast na Party.pl (Burda Media Polska) każdy z 3,67 mln użytkowników (12,36 proc. zasięgu) spędził średnio 3 minuty i 20 sekund.

grafika

W porównaniu z wrześniem wyraźnie wzrosła odwiedzalność prawie wszystkich witryn z zestawienia. Pomponik zyskał 654,3 tys. użytkowników (czyli 9,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 33 sekundy (5 proc.).

Na Plotku liczba internautów zwiększyła się o 1,05 mln (18,9 proc.), dzięki czemu serwis wyprzedził Plejadę notującą dużo mniejszy wzrost - o 587,1 tys. (10,1 proc.). Przy czym w pierwszej witrynie średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o minutę i 30 sekund (19,3 proc.), a w drugiej wydłużył się o minutę i 13 sekund (11,3 proc.).

1,2 mln internautów więcej na Jastrzabpost i Party.pl

Pudelek zyskał 813,4 tys. użytkowników (14,7 proc.), przy czym przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 2 minuty i 37 sekund (8,2 proc.). W dziale Fakt.pl o show-biznesie przybyło natomiast 663,1 tys. internautów (16,4 proc.), a średni czas wydłużył się o 12 sekund (4,1 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-express-w-internecie-2-mln-przed-faktem-najdluzej-w-serwisie-przegladu-sportowego,7169468356298369a ##

Najmocniej wzrosła odwiedzalność Jastrzabpost.pl i Party.pl. Pierwszy serwis zyskał 1,2 mln użytkowników (39,9 proc.) oraz minutę i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (32,7 proc.), a drugi - 1,2 mln internautów (48,5 proc.) i 32 sekundy przeciętnego czasu (19,1 proc.).

Na Swiatgwiazd.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 612,4 tys. (17,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o 35 sekund (13,2 proc.). Dział show-biznesowy portalu „Super Expressu” zyskał zaś 238,9 tys. użytkowników (7,8 proc.) i 11 sekund średniego czasu (6,5 proc.).

Minimalny spadek zanotowała jedynie sekcja o show-biznesie na o2.pl - ubyło tam 0,5 tys. internautów, natomiast średni czas spędzony przez każdego wzrósł o 11 sekund (6,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach