Pomponik i show-biznes na o2.pl wyprzedziły Plejadę, ponad pół godziny na Pudelku

W styczniu Pomponik i sekcja o show-biznesie na o2.pl zyskał ponad 1 mln użytkowników, dzięki czemu wysunęły się nad Plejadę i Jastrząbpost. Mocno wzrosła też odwiedzalność działu show-biznesowego portalu Radia ZET. Na Pudelku użytkownicy spędzili średnio ponad pół godziny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wśród platform o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Plotek (Agora). W styczniu odwiedziło go 8,49 mln internautów (co dało 28,6 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 9 minut - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) miał o prawie milion użytkowników mniej, ale zdecydowanie przewodzi pod względem czasu korzystania. W styczniu przyciągnął 7,5 mln internautów (25,27 proc. zasięgu), każdego średnio na 31 minut i 9 sekund.

Kolejne trzy witryny miały po ok. 7 mln odwiedzających. Sekcja show-biznesowa o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 7,16 mln użytkowników, 24,13 proc. zasięgu oraz 5 minut i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Pomponik (Grupa Polsat-Interia) - 7,08 mln internautów, 23,86 proc. zasięgu oraz 13 minut i 36 sekund średniego czasu korzystania, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,9 mln internautów, 23,24 proc. zasięgu oraz 13 minut i 45 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dluzej-na-facebooku-tiktok-i-instagram-ze-spadkami-w-mobile-u-mediapanel-ze-stycznia,7169710144169601a ##

Pozostałe serwisy przyciągały użytkowników na kilka minut. Jastrząbpost.pl, w listopadzie ub.r. przejęty przez Wirtualną Polskę, odwiedziło 5,69 mln internautów (19,18 proc.), spędzając średnio po 4 minuty i 40 sekund. Na portalu Radia ZET (Eurozet) sekcja o show-biznesie miała 5,14 mln użytkowników, 17,32 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,55 mln internautów, 15,33 proc. zasięgu oraz 7 minut i13 sekund średniego czasu, a na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 2,79 mln użytkowników, 9,41 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 53 sekundy średniego czasu.

Witryna magazynu „Party” (Burda Media Polska), którego wersję drukowaną zamknięto z końcem ub.r., przyciągnęła natomiast 4,08 mln internautów (9,41 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 2 minuty i 53 sekundy.

grafika

Miesiąc do miesiąca Plotek i Pudelek.pl zanotowały niewielkie zmiany odwiedzalności. W pierwszym przy spadku liczby użytkowników o 69 tys. (0,8 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 35 sekund (6,9 proc.), a drugi zanotował spadek o 106,1 tys. internautów (1,4 proc.) i wzrost średniego czasu o minutę i 59 sekund (6,8 proc.).

Za to sekcja show-biznesowa o2.pl zyskała 1,72 mln odwiedzających (31,5 proc.) oraz minutę i 16 sekund przeciętnego czasu korzystania (30,8 proc.), a Pomponik - 1,22 mln użytkowników (20,7 proc.) i 46 sekund średniego czasu (6 proc.). Oba serwisy wyprzedziły Plejadę, w której liczba internautów zwiększyła się o 405,5 tys. (6,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 19 sekund (2,2 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dluzej-na-facebooku-tiktok-i-instagram-ze-spadkami-w-mobile-u-mediapanel-ze-stycznia,7169710144169601a ##

Z kolei dział portalu Radia ZET.pl o show-biznesie osiągnął wzrost o 1,58 mln użytkowników (44,2 proc.) i 43 sekundy średniego czasu korzystania (26,4 proc.). W efekcie wysunął się nad analogiczną sekcję Fakt.pl (spadek o 400,3 tys. użytkowników, czyli 8,1 proc.; wzrost średniego czasu korzystania o minutę i 24 sekundy, 24,1 proc.) i Party.pl (spadek o 257,6 tys. użytkowników, 5,9 proc.; średni czas w górę o 4 sekundy, 1,9 proc.).

W obu statystykach zmalały wyniki Jastrząbpost.pl: witryna straciła 165,4 tys. odwiedzających (2,8 proc.) i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania (16,4 proc.). Natomiast zamykająca rankingi sekcja show-biznesowa WP.pl osiągnęła wzrost o 177,4 tys. użytkowników (6,8 proc.) i 7 sekund średniego czasu (4,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON