Pomyłka w torcie reklamuje batony Pawełek (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa batonów Pawełek. Akcję na zlecenie Wedla przygotowały i prowadzą firmy Red8, ZenithOptimedia i 24/7 PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama batonów Pawełek pokazuje bohatera, który występując w roli niespodzianki w torcie, nieoczekiwanie znajduje się w trudnej sytuacji. Żartobliwy przekaz ma podkreślać, że Pawełek pobudza myślenie, ułatwiając znajdowanie kreatywnych rozwiązań. Celem akcji jest odświeżenie wizerunku produktu i zwiększenie jego atrakcyjności wśród ludzi w wieku 25-35 lat.

Reklama trafiła właśnie do emisji w telewizji, natomiast 15 kwietnia w serwisie pawelek.pl rozpocznie się głosowanie na jej najlepsze zakończenie. W sieci kampania obejmie również serwisy społecznościowe, a ponadto będzie prowadzona w formie materiałów POS.

Akcję przygotowały agencje Red8 Advertising (strategia i kreacja telewizyjna) oraz Red8 Digital i Red8 Social Media (działania w internecie), a także dom mediowy ZenithOptimedia (zakup mediów) i agencja 24/7 PR (działania public relations).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"