Pomysł na… noworoczne porządki. Od listopada 2010 do końca stycznia 2011 WINIARY odświeża linię produktów

Po serii rodzinnych, grudniowych spotkań i sylwestrowych uroczystości przychodzi czas na porządki. Trzeba schować świąteczne ozdoby, oddać do prania eleganckie kreacje, zagospodarować w kuchni niewykorzystane smakołyki i poukładać noworoczne postanowienia. Podobny plan na porządki ma też marka WINIARY, która do końca stycznia 2011 odświeża swoją największą linię produktów – Pomysł na... Zmiany będą wprowadzone na trzech polach: receptura, opakowanie oraz segmentacja.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pomysły na… to jedna z najprężniej rozwijających się kategorii kulinarnych. Każdego roku odnotowywany jest jej wzrost, przy czym miał on również miejsce właśnie w mijającym, 2010 r. Spowodowały go między innymi aktywności marki WINIARY, która wprowadziła aż 9 nowości, zwiększając tym samym portfolio swoich produktów. Chcemy dalej być głównym motorem rozwoju kategorii oraz liderem innowacji – a to wymaga ciągłego przypatrywania się potrzebom konsumentów, ciągłej pracy nad produktami, ciągłych innowacji – powiedziała Agata Balcerowska, Product Group Manager marki WINIARY.

Receptura

Zmiany i porządki najlepiej zaczynać od środka. W tradycyjnych Pomysłach na… ulepszono smaki, poprawiono konsystencję, a także usunięto z nich dodatek glutaminianu sodu, konserwanty i barwniki.

Opakowanie

Nowe receptury wymagają ulepszonej oprawy. Marka WINIARY odświeżyła opakowania Pomysłów na… – od nowa stworzono grafikę każdego z nich, dodano nowe elementy informacyjne oraz zmieniono materiał opakowań na lepszy jakościowo.

Segmentacja

Stale rozszerzające się portfolio Pomysłów na… wymagało uporządkowania. W celu ułatwienia orientacji przy półce wszystkie 17 produktów tradycyjnej serii podzielono na 6 segmentów kulinarnych, dopasowanych do potrzeb konsumentów.

Nowa segmentacja Pomysłów na… dzieli produkty według następujących działów:

1)      Ulubione zapiekanki WINIARY Pomysł na… Zapiekankę makaronową z serem, Zapiekankę makaronową z szynką, Zapiekankę ziemniaczaną z mięsem mielonym, Zapiekankę ziemniaczaną z kiełbasą i cebulką.

2)      Klasyka z pomysłem WINIARY Pomysł na… Kotlety mielone, Pulpeciki w sosie śmietanowo-pomidorowym, Gulasz, Gołąbki inaczej, Jeżyki z ryżem i marchewką, Roladki schabowe w sosie serowym, Roladki schabowe w sosie pomidorowym.

3)      Pyszności z patelni WINIARY Pomysł na… Kurczak z pieczarkami, Kurczak w sosie śmietanowo-ziołowym, Kurczak po chińsku.

4)      Moje makarony WINIARY Pomysł na… Spaghetti po Bolońsku, Spaghetti Napoli.

5)      Smacznie i zdrowo WINIARY Pomysł na… Ryba w sosie śmietanowo-koperkowym.

6)      Dania jednogarnkowe WINIARY Pomysł na… Chłopski garnek, Boloński garnek.

Cena każdego z produktów serii tradycyjnej pozostała bez zmian i wynosi 2,60 zł.

* * *

WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska