Zaplanowane działania mają na celu promocję zwłaszcza polskiego eksportu. Realizowane mają być na terenie Niemiec, Chin, Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz w Brazylii.
W Brazylii, Niemczech i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, kampania będzie emitowana wyłącznie w telewizji, w Chinach obejmie prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. Realizowana za granicą kampania informacyjno-promocyjna będzie skorelowana merytorycznie z branżowymi programami promocji i programami promocji o charakterze ogólnym. Działania mają ruszyć nie wcześniej niż na początku września br. i potrwają maksymalnie do końca października br.
Kampania ma zachęcić zagranicznych przedsiębiorców do nawiązywania współpracy gospodarczej z przedsiębiorcami polskimi. Działania te mają m.in. poprawić wizerunek Polski i polskiej gospodarki wśród zagranicznych przedsiębiorców jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera gospodarczego otwartego na nowe kontakty, posiadającego własne specjalności eksportowe.

Na obecnym etapie nie wiadomo, kto zrealizuje na zlecenie resortu gospodarki zaplanowaną kampanię - ministerstwo ogłosiło właśnie przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie tych działań.











