Ponad 2,5 tys. zgłoszeń do „Rolnik szuka żony 3”. Ruszyły zdjęcia, emisja od września

Do Telewizji Polskiej wpłynęło ponad 2500 zgłoszeń od kobiet i mężczyzn, którzy chcą zostać partnerami życiowymi uczestników trzeciej edycji programu „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do reality-show już trwają.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Ponad 2,5 tys. zgłoszeń do „Rolnik szuka żony 3”. Ruszyły zdjęcia, emisja od września
Szymon, uczestnik „Rolnik szuka żony 3”

W Wielkanoc TVP1 wyemitowała odcinek zerowy przed trzecią serią reality-show, w którym zaprezentowano dziesięciu wstępnie wybranych uczestników programu - ośmiu mężczyzn i dwie kobiety. Zachęcali oni widzów, którzy chcą zostać ich partnerami życiowymi, do nadsyłania zgłoszeń.

- Ogółem zgłoszeń przyszło około 2,5 tysiąca (i wszystkie trafią do adresatów niezależnie od tego, czy zobaczymy ich w programie, czy nie). Po lekturze tych listów bohaterowie wybiorą maksymalnie 10 kandydatek (lub kandydatów), których zaproszą do udziału - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa Telewizji Polskiej.

Trzeci sezon „Rolnik szuka żony” trafi na antenę TVP1 we wrześniu br. W reality-show wystąpi pięciu spośród dziesięciu zaprezentowanych uczestników, którzy otrzymali najwięcej listów od kandydatów na żony i mężów. Na razie TVP nie podaje, kto wystąpi w reality-show ani czy w programie mężów będą poszukiwać rolniczki.

Zdjęcia do programu wystartowały w maju i odbywają się na terenie całej Polski - prowadząca Marta Manowska rozwozi listy uczestnikom programu. Prace na planach potrwają do późnej jesieni. W tym roku między jedenastym odcinkiem nagrywanym w plenerze a finałem zaplanowano dwumiesięczną przerwę.

Za produkcję wykonawczą formatu odpowiada firma FremantleMedia Polska. Program prowadzi Marta Manowska, a reżyserem jest Konrad Smuga.

Decyzję o kontynuacji formatu podjął poprzedni zarząd Telewizji Polskiej. Emitowana jesienią ub.r. druga seria „Rolnika” miała 4,22 mln widzów, więcej o 600 tys. od pierwszej, i zapewniła TVP1 pozycję lidera, dając stacji udział na poziomie  25,94 proc. w grupie 4+ i 21,64 proc. w grupie 16-49 (według danych Nielsen Audience Measurement).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP