Ponad 3 mln widzów śledziło mecze piłkarzy ręcznych na Mistrzostwach Świata

3,2 mln widzów oglądało mecze Mistrzostw Świata w piłce ręcznej, które transmitowała Dwójka. Kanał pokazywał wszystkie spotkania z udziałem polskiej reprezentacji oraz finał Francja-Dania.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Mecze szczypiornistów TVP 2 nadawała głównie o godz. 18.00 i 20.00. Udział Dwójki w czasie ich transmitowania wyniósł 20,52 proc. i był niższy od wyniku TVP 1, która miała w tym czasie 22,84 proc. TVP 2 pokonała jednak TVN (15,80 proc.) i  Polsat (12,89 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe z 10 spotkań pokazanych przez Dwójkę wyniosły 6,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z kolei średnia oglądalność meczów na antenie kanału TVP Sport, który pokazywał także m.in. spotkania eliminacyjne innych drużyn oraz półfinały, wyniosła 190 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,22 proc.

Mecze piłkarzy ręcznych w TVP 2 śledzili głównie mężczyźni, widzowie po czterdziestce oraz mieszkańcy wsi.

Oglądalność meczów na antenie TVP 2

Widownia konkurencji w czasie transmisji meczów

 

Oglądalność spotkań w TVP Sport

Profil widowni meczów 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały