Festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 22-26 czerwca 2020 roku. Jego organizatorzy ogłosili właśnie nazwiska przewodniczących jury dla poszczególnych kategorii konkursowych. Są oni wybierani spośród najlepszych światowych liderów branży. Razem łączą różnorodne bogactwo kreatywnej wiedzy, umiejętności i talentów, zarówno ze strony klientów, jak i agencji.
W 2020 roku wśród nich 53 proc. stanowić będą po raz pierwszy w takiej liczbie kobiety. Oznacza to wzrost z 33 proc. w 2019 roku.)
W przyszłym roku zostanie odświeżona kategoria PR Lions, a po raz pierwszy pojawi się kategoria New Creative Business Transformation Lions.
Oto lista przewodniczących jury:
Titanium Lions - Susan Credle, global chief creative officer, FCB, GlobalDesign Lions - Pum Lefebure, współzałożyciel i dyrektor kreatywny, Design Army, USAFilm Lions - Richard Brim, chief creative officer, Adam &eveDDB, Wielka BrytaniaMobile Lions - Andrew Keller, wiceprezes, globalny dyrektor kreatywny, FacebookOutdoor Lions - Luiz Sanches, przewodniczący, dyrektor kreatywny i partner, AlmapBBDO, BrazyliaPrint & Publishing Lions - Liz Taylor, dyrektor generalna ds. globalizacji Leo Burnett / dyrektor ds. kreacji na całym świecie Publicis Communications NARadio i Audio Lions - Ted Lim, dyrektor generalny, Dentsu Aegis Network, APACDigital Craft Lions - Jax Ostle-Evans, dyrektor zarządzający, Stink Studios, Wielka BrytaniaFilm Craft Lions - Kerstin Emhoff, prezes, PRETTYBIRD, USAIndustry Craft Lions - Jayanta Jenkins, globalny dyrektor kreatywny, Samsung Mobile, Cheil na całym świecieEntertainment Lions - Jae Goodman, CEO, Observatory (A Stagwell and CAA Company)Entertainment Lions for Music - Wyclef Jean, prezes i dyrektor ds. strategii, Carnival World Music Group, USAEntertainment Lions for Sport - Ben Hartman, chief client officer, International, OctagonBrand experience&activations Lions - Vicki Maguire, dyrektor kreatywny, Havas, Wielka BrytaniaCreative Business Transformation Lions- Ronald Ng, globalny dyrektor kreatywny, IsobarCreative eCommerce Lions - Tiffany Rolfe, EVP chief creative officer, R / GA, USAGlass: The Lion for Change - Karen Blackett OBE, country manager WPP UK i przewodnicząca MediaCom w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Sustainable Development Goals Lions - Eduardo Maruri, wiceprezes ds. globalnej kreatywności i prezes / CEO Europe, Gray Worldwide
Health & Wellness Lions - Tom Richards, dyrektor kreatywny i przewodniczący Havas Health Global Creative Council, Havas Lynx Group, Global
Pharma Lions - Anne de Schweinitz, global managing director, Healthcare, FleishmanHillard
Innivation Lions - Claudia Cristovao, szef Google Brand Studio, APAC, GoogleCreative Effectiveness Lions - Ann Mukherjee, prezes i dyrektor generalna, Pernod Ricard NA
Creative Data Lions - Maurice Riley, dyrektor ds. danych, Digitas, Australia i Nowa Zelandia
Creative Stratey Lions - Suzanne Powers, globalny dyrektor ds. strategii, McCann Worldgroup
Direct Lions - Sonal Dabral, dyrektor generalny, Azja Południowa i Południowa, wiceprezes, Indie, Ogilvy, Południowa i Południowa Azja

Media Lions - Philippa Brown, dyrektor generalna na całym świecie, PHDPR Lions - PR Lions - Gail Heimann, prezes i dyrektor generalny, Weber Shandwick
Social&influencer Lions - Debbi Vandeven, globalny dyrektor kreatywny, VMLY & R.











