POP - letnia kampania na paralotniach

Fabryka Pomysłów wspiera realizację kampanii POP'a - "1 grosz za SMS-a" (do całej sieci Idea).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wykorzystano w niej paralotnie z napędem, które pojawiają się nad plażami na całym polskim wybrzeżu.

Akcja potrwa 2 tygodnie. Komunikat "1 grosz za SMS-a" został wyeksponowany na "rękawie" holowanym za paralotnią.

Dodatkowo, nad największymi kurortami, paralotnie będą wspierać imprezy "Pop Całodobowy". Jest to cykl eventów organizowanych w lipcu i sierpniu przez POP'a.

Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Initiative Warszawa.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online