”Popcorn” (Axel Springer Polska) osiągnął w listopadzie 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 148 465 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Twist” (Bauer) z wynikiem 140 712 egz. (spadek o prawie 39 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 139 497 egz..
listopad20062005ZKDPSprzedaż ogólemPopcorn148465133199Twist140712228271Dziewczyna139497189382Fun Club9067812406613 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki5552864326
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" tylko "Popcorn" odnotował wzrost sprzedaży.
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:












