Porta stawia na otwartość w nowej reklamie

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej „Otwórz się na…” firmy Porta KMI Poland, producenta drzwi.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Porta stawia na otwartość w nowej reklamie

W spocie prezentowane są ważne momenty z różnych chwil życia człowieka, które wywołują emocje. Przywołują one skojarzenia z takimi hasłami jak: "Życie", "Wielka podróż", "Rodzina" czy "Natura".

- W naszym nowym spocie reklamowym podejmujemy tematykę otwartości. Zamiast na produkcie, skupiamy się na emocjach, które towarzyszą nam w codziennym życiu. W krótkim nagraniu pokazujemy, że warto być otwartym - na marzenia, świat, rodzinę, na możliwości - mówi Artur Pęksyk, dyrektor marketingu w Porta KMI Poland.

Spot „Otwórz się na…” wyreżyserował Marcin Ziębiński, za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Filmokracja Michał Bisaga, a za postprodukcję - Muzyczne Studio Produkcyjne Spot i ColorOffOn Film. Głosu użyczył aktor Arkadiusz Jakubik.

Spoty reklamowe Porta Drzwi pod hasłem „Otwórz się na…” trwa od drugiej połowy marca w kanałach telewizyjnych Grupy TVN, Premium TV oraz w internecie.

Za planowanie mediów, strategię oraz realizację odpowiada agencja content marketingowa CIA Content Impact Agency.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą