Cała witryna została napisana na nowo, co ma na celu zrewitalizowanie spojrzenia na markę i oddanie w ręce użytkowników serwisu, który na nowo zrewolucjonizuje sposób konsumpcji treści w sieci przez ponad 110 milionów ludzi z całego świata, zarówno podczas korzystania z klasycznej, jak i mobilnej platformy Myspace.
Poprzez wprowadzenie zmian MySpace chce też zmienić sposób w jaki ludzie odkrywają i dzielą się materiałami z sieci, wyrażają siebie w postaci spersonalizowanych profilów oraz kontaktują się z innymi osobami o podobnych zainteresowaniach.
Witryna MySpace ma całkowicie nowy design. Strona główna wyświetla w czasie rzeczywistym materiały przeglądane w serwisie przez użytkowników. Dodatkowo, po zalogowaniu się do serwisu, całość zmienia się, by dopasować treści do indywidualnych zainteresowań użytkownika.

Wśród nowych produktów w serwisie znajdują się:
- tematy: 20 tys. dynamicznie aktualizowanych stron poświęconych rozrywce, zorganizowanych wokół tematów, które zmieniają się wraz z nowymi treściami dodawanymi przez media i użytkowników; - strony tematyczne: treści dedykowane filmom, telewizji, gwiazdom; - tablica: w trzech nowych wersjach (widoki - listy, kolumnowy i wideo); - rekomendacje: systemy rekomendujące Myspace "uczą się" najczęstszych wyborów użytkownika i podpowiadają treści dopasowane do jego gustu; - 'Teraz w MySpace': funkcjonalność umożliwiająca śledzenie aktualnych trendów muzycznych w czasie rzeczywistym; - zakładka 'Odkryj': możliwość sprawdzenia nowości i tego co obecnie oglądają znajomi; - zakładka 'Mój profil': miejsce, gdzie zgromadzone są wszystkie panele użytkownika (ustawienia profilu, zdjęcia, wideo, blogi); - odznaki: system reputacji i nagradzania najbardziej aktywnych jednostek odznakami - ikonami za określone osiągnięcia w serwisie, np. dodanie kilku zdjęć do galerii, zaproszenie ulubionych zespołów w MySpace.

Myspace wprowadza także nowe logo. Puste miejsce w logotypie reprezentuje przestrzeń, w której każdy użytkownik może wyrazić siebie. Jednocześnie forma logo ma zachęcać do jego personalizacji za pomocą narzędzi dostępnych w serwisie.
W listopadzie MySpace zamierza także wypuścić nową wersję strony mobilnej, dostępnej z poziomu każdego urządzenia przenośnego z dostępem do internetu, włączając w to nowe aplikacje na urządzenia oparte na iOS (iPhone/iPad), a także Android i Blackberry.











