We wrześniu br. WP.tv odwiedziło 2,34 mln użytkowników, którzy wykonali w serwisie 10,79 mln odsłon, a każdy spędził średnio 10:20 minuty, natomiast Pudelek.tv zanotował 2,22 mln użytkowników, 13,21 mln odsłon i 13:45 minuty przypadające na przeciętnego użytkownika - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Są to zdecydowanie najpopularniejsze polskie serwisy wideo z treściami redakcyjnymi. Na kolejnych miejscach znalazły się Interia.tv - z 898,7 tys. odwiedzających, 3,9 mln odsłon i 11:40 minuty na przeciętnego użytkownika we wrześniu - oraz Kafeteria.tv - z 713,9 tys. odwiedzających, 2,27 mln odsłon i średnio 7:16 minuty spędzane przez użytkownika. Ranking zamyka Gazeta.tv, która zanotowała 86,5 tys. użytkowników, 224,4 tys. odsłon i 3:33 minuty na przeciętnego użytkownika.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniejsze-serwisy-tematyczne-we-wrzesniu-2014-roku ##
Warto zaznaczyć, że portale wiele materiałów wideo (własnej produkcji i pozyskiwanych z agencji informacyjnych) umieszczają przy tekstach w różnych działach. Niektórzy wydawcy zrezygnowali nawet z osobnych witryn agregujących takie treści, np. Grupa Onet zamknęła serwis Onet.tv już ponad dwa lata temu.
Ogółem z treści audio i wideo najwięcej internautów korzysta na stronach Grupy Onet - RASP i Grupy WP (odpowiednio: 4,92 i 4,22 mln użytkowników we wrześniu br.), a najdłużej robią to w serwisach i aplikacjach Grupy Interia i Grupy Allegro - RASP (10:52 i 15:56 godziny na przeciętnego użytkownika we wrześniu).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-wp-traci-w-mobile-u-onet-i-rasp-z-duzym-wzrostem-interia-z-onetem-liderami-w-audio-wideo ##

W skali roku WP.tv zanotowała spory spadek odwiedzalności. Serwis stracił 754,9 tys. użytkowników (to 24,4 proc. w dół) i 7,8 mln odsłon (41,9 proc. w dół), a czas przypadający na przeciętnego odwiedzającego zmalał o 3:26 minuty (czyli o 24,9 proc.).
Za to mocno wzrosły statystyki serwisów Pudelek.tv i Kafeteria.tv. Pierwszy zyskał w skali roku 1,08 mln użytkowników i 7,09 mln odsłon (to 94,2 i 115,9 proc. w górę), a drugi - 544,7 tys. użytkowników i 1,82 mln odsłon (to aż 545 i 407 proc. w górę). Na obu stronach wielokrotnie wydłużył się też średni czas spędzany przez użytkowników.
Wzrosty odwiedzalności tych dwóch witryn wynikają w dużym stopniu z tego, że od maja br. ich materiały są prezentowane na stronie głównej portalu WP.pl - co opisywaliśmy już we wrześniu (przeczytaj szczegóły).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/vod-pl-liderem-player-pl-przyciaga-najdluzej-aplikacja-ipla-traci-na-rzecz-www-analiza-serwisow-vod ##

Interia.tv i Gazeta.tv notują stabilne wyniki. Pierwszy serwis w ostatnim roku osiągnął niewielkie wzrosty liczby użytkowników i odsłon, a drugi - nieznaczne spadki.
Z zestawienia wypadło natomiast Tosiewytnie.pl, które przed rokiem było wiceliderem wśród analizowanych serwisów - we wrześniu ub.r. miało 1,33 mln użytkowników, 4,72 mln odsłon i 13:52 minuty przypadające na przeciętnego użytkownika. Jednak na początku br. w serwisie przestały być zamieszczane nowe materiały, wskutek czego jego odwiedzalność gwałtownie spadła do minimalnego poziomu. Jeszcze w styczniu br. witryna zanotowała 952,7 tys. użytkowników i 3,06 mln odsłon, natomiast w lutym - 182,2 tys. użytkowników i 549,6 tys. odsłon, a w marcu i kolejnych miesiącach - poniżej 200 tys. odsłon.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-wp-konczy-prace-nad-studiem-wideo-i-zatrudnia-jacka-amsterdamskiego ##

Jesienią br. pracę w Grupie Wirtualna Polska zakończył zarządzający m.in. Tosiewytnie.pl Łukasz Skalik (przeczytaj o nim więcej). - Nie planujemy rozwoju tego serwisu w najbliższym czasie - informuje pytana o plany wobec Tosiewytnie.pl Marta Czartoryska-Żak, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji w Grupie WP.











