Tytuł filmu „Leroy Merlundies” to zabawna gra słów (słowo„undies” jest skrótem od słowa “bielizna”). Spot ma na celu poinformowanie klientów o tym, że markety budowlane poszerzyły asortyment o bieliznę męską, a konkretnie bokserki.
Bokserki są wykonane z materiału, który ma zapewniać wygodę niezależnie od przyjmowanej pozycji – co ma miejsce często podczas prac naprawczych czy remontowych.
Na 30-sekudowym filmie widzimy fachowca, naprawiającego rury pod kuchennym zlewem, który nachylając się wprowadza w konsternację właścicielkę domu, będącą przekonaną, że zobaczy “za dużo”. Na końcu bohaterka oddycha z ulgą, gdyż okazało się, że fachowiec ma na sobie obrandowane bokserki z logotypem Leroy Merlin, które idealnie przylegają do jego ciała, tym samym nie odsłaniając żadnych intymnych części ciała.

Kampanię zrealizowała agencja VML.











