POS Media Poland promuje Velvet w Realu i Tesco

Firma POS Media Poland prowadzi w hipermarketach Real i Tescokampanię promocyjną ręczników papierowych Velvet. Nośnikami akcjisą naklejki z uśmiechniętymi słonikami.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania promocyjna ręczników papierowych Velvet whipermarketach Real i Tesco ma charakter emocjonalny, opierając siękreacji przedstawiającej uśmiechniętego słonika. Akcja obejmujenaklejki, z których główna znajduje się w miejscu ekspozycjiartykułów tej marki, a pozostałe - w kształcie kropli wody - doniego prowadzą. Działania promują rozszerzone portfolio Velvet, doktórego wprowadzono m.in. ręcznik umożliwiający dzięki częstszejperforacji jego oszczędniejsze użytkowanie.

Akcja, prowadzona przez firmę POS Media Poland, potrwa do połowymaja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"