POT będzie reklamować turystykę we wschodniej Polsce

W połowie wakacji ruszy kampania reklamowa oferty turystycznej wschodnich województw Polski. Akcję na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej przygotowały agencja reklamowa Bimers i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczynająca się pod koniec lipca kampania reklamowa oferty turystycznej Polski wschodniej będzie pokazywać, że w tym regionie również można znaleźć ciekawe miejsca podczas podróży. Spójne działania wesprą walory turystyczne pięciu województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Akcja będzie skierowana do osób w wieku 25-59 lat, które wyjeżdżają na wycieczki, wybierając różnorodne formy wypoczynku. Działania obejmą telewizję, internet, radio, prasę i outdoor.

Ponadto w przyszłym roku kampania będzie prowadzona w Niemczech i na Ukrainie, gdzie grupą docelową będą aktywni turyści w wieku 25-35 lat. Za przygotowanie i realizację całej akcji odpowiadają agencja reklamowa Bimers i dom mediowy PanMedia Western. Firmy wygrały przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej dotyczący tego projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"