Potworowy konkurs promuje Herlitz

Trwa kampania promocyjna artykułów papierniczych Herlitz. Akcję - skierowaną do dzieci i nastolatków - przygotowała i prowadzi agencja Mobijoy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania artykułów papierniczych Herlitz jest oparta na konkursie, w którym można wziąć udział po kupieniu produktów tej marki za minimum 20 zł. Wtedy można wysłać SMS-a z numerem paragonu oraz propozycją swojego imienia. Cała akcja - zaplanowana do 30 września - została podzielona na 13 etapów, a podczas każdego z nich można do wygrania jest iPhone.

grafika

Promocję wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży (materiały POS w hipermarketach takich sieci jak m.in. Real i Tesco oraz w sklepach papierniczych), a także w internecie (przede wszystkim komunikacja na Facebooku). Realizacją akcji i towarzyszącej jej kampanii reklamowej zajmuje się agencja Mobijoy należąca do Grupy One-2-One.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"