Premierowe odcinki nowego cyklu „Power Couple” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 20 marca br. Średnia widownia produkcji do 3 kwietnia wyniosła 956 tys. osób, co przełożyło się na 6,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,08 mln oglądających.

TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy „The Voice Kids”, osiąga 12,03 proc. udziału. Druga jest TVP1 (różne audycje; 9,96 proc.), a trzeci - Polsat (seriale „kowalscy kontra Kowalscy” oraz „Piękni i bezrobotni”; 8,61 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest trzeci.
O czym jest program „Power Couple”

„Power Couple” to to izraelski format reality, w którym kilka par przez kilka tygodni mieszka ze sobą w jednej willi. Związki muszą wytrzymać nie tylko wspólne życie w jednym miejscu z innymi duetami, ale także różne wyzwania.
W polskiej edycji „Power Couple” swoją relację testują: Ewa Kasprzyk i Michał Kozerski, Janusz Chabior i Agata Wątróbska, Agata i Piotr Rubik, Aleksandra i Piotr Gruszka, Hubert Gromadzki i Magda Nędza, Tomasz Torres i Paulina Łaba-Torres oraz Katarzyna Pakosińska i Irakli Basilashvili.
Program prowadzi Olivier Janiak. Cykl produkuje ATM Grupa.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ramowka-wiosna-2021-lista-programow-opinie-wideo,7170381434816129a ##











