Nasze pomysły powstają z obserwacji, wyciągania wniosków i słuchania społeczności czytelników i czytelniczek Wirtualnych Mediów. Patrzymy, czego brakuje, doceniamy to, co jest dobre, notujemy to, co mogłoby działać inaczej.
I patrząc na to, jak zmienia się dziś rynek medialny, brakowało nam miejsca, które pokazałoby, jak naprawdę wygląda w internecie skala działalności poszczególnych wydawców.
Dlatego już w poniedziałek światło dzienne ujrzy WWW – Wirtualny Wskaźnik Wpływu. To pierwsze tak kompleksowe podejście do analizy polskich mediów w internecie. Dzięki niemu możemy sprawdzić, kto faktycznie najlepiej radzi sobie w sieci, uwzględniając w jednym miejscu wiodące platformy i punkty styku z czytelnikami.
Będziemy regularnie analizować 100 największych marek medialnych i dzielić się z Wami wynikami. Jakie dane uwzględniamy? Jak to wyliczamy? Dlaczego to robimy? Jakie kategorie analizujemy? Kto radzi sobie najlepiej? Kto zaspał? Kto jest mocny w portalu, ale słabszy w socialach (i odwrotnie). Kto rządzi na YouTube, a kto jest czarnym koniem?

Interia, Onet, WP czy Gazeta.pl? A może jeszcze ktoś inny? TV Republika czy TVP Info, a może TVN24? Gdzie w tym wszystkim jest Kanał Zero?
Na te i inne pytania odpowiedź już w poniedziałek wraz z premierą wyników za wrzesień.
PS Jeśli jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera, to dobry moment, by to nadrobić.











