Do grona konsultantów Sensors Public Relations dołączyły dwie nowe osoby - Tomasz Lis, do działu brand public relations na stanowisko Account Directora i Magdalena Majek, do dzialu komunikacji korporacyjnej na stanowisko Account Managera.
Tomasz Lis zdobywał doświadczenie w obszarze Brand PR prowadząc projekty m.in. dla V&S Absolut Spirits / V&S Vin&Sprit Polska, Provident Polska S.A. i Unilever Polska. Był jednym z pierwszych autorów audycji w tworzącej się stacji radiowej polskiej alternatywy "Radiostacji". Doświadczenie dziennikarskie zdobywał również pracując w Tylko Muzyka (tematyczny kanał TVP) oraz pismach młodzieżowych. Wczesniej pracował w Business Communications Associates SA na stanowisku associate, gdzie uczestniczył m.in. w realizacji największej na ówczesne czasy kampanii public relations - "Tydzień Mediów Publicznych", nagrodzonej Golden World Awards - Oskarami branży PR. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Magda Majek zdobywała doświadczenie w PR w agencji BCA, gdze zajmowała stanowisko Senior Account Executive. Pracowała m.in. dla firmy V&S Absolut Spirits, J.J. Jacobsen Company Ltd., Alima-Gerber SA, US Pharmacia i Provident Polska. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.











