Powstała Fundacja Tygodnika „Wprost”

Dwanaście projektów lub organizacji społecznych będzie w ciągu roku wspieranych i promowanych przez nowopowołaną Fundację Tygodnika „Wprost”. Jej są fundatorami są Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” oraz jej prezes Michał M. Lisiecki.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Powołanie fundacji to jeden z elementów obchodów 30-lecia tygodnika “Wprost”. Organizacja stawia sobie za cel wybranie dwunastu projektów lub organizacji, które będzie wspierała i promowała zarówno w tygodniku, jak i w pozostałych mediach wydawanych przez Platformę Mediową Point Group, przez cały rok.

- Chcemy pomagać tym, którzy zasługują, żeby o nich było głośno, a nie mają możliwości dotarcia z informacją do szerokiego kręgu odbiorców. Media ze swoją siłą oddziaływania społecznego mają moc, aby wesprzeć słuszne cele i wspomóc organizacje społeczne w zbieranie środków - mówi Michał M. Lisiecki.

Dodaje, że zarówno redakcja tygodnika, jak i on sam wielokrotnie są adresatami różnych apeli o pomoc i wsparcie finansowe ze strony fundacji, akcji społecznych i osób prywatnych. - Liczba tego typu aplikacji jest tak duża, że nasza odpowiedź może być wyłącznie systemowa, odpowiadanie na pojedyncze prośby jest jak próba gaszenia pożaru łyżeczką wody - ocenia Lisiecki.

Fundacja oprócz wspierania wspomnianych dwunastu projektów będzie również wspierała nowe inicjatywy, które wpiszą się w jej cele. Nie wyklucza również realizowania projektów własnych.

Prezesem Fundacji Tygodnika „Wprost” jest Katarzyna Gintrowska, a przewodniczącym jej Rady został Robert Pstrokoński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą