„Poznaj nowe menu sezonowe” w kampanii Pizzy Hut (wideo)

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizzy i promowanie sieci, jako miejsca idealnego na rodzinny obiad.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Pizza Hut ruszyła z kampanią pod hasłem „Poznaj nowe menu sezonowe”. Jest w niej reklamowane wprowadzone do oferty nowe menu przygotowane z myślą o okresie zimowym.

Kampania obejmuje telewizję, internet, social media, BTL oraz outdoor (m.in. wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych).

Grupą docelową akcji są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystające już z oferty sieci, jak i nie będące jej klientami.

Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie stra-tegii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach w internecie i mediach pozainternetowych, przygotowanie key visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w internecie, działań w kanałach social media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.

W wyniku wygranego wiosną przetargu agencja Deloitte Digital zajmuje się m.in. opracowywaniem strategii projektów komunikacyjnych oraz obsługą działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki Pizza Hut, w tym także dla mediów społecznościowych takich jak Facebook, Insta-gram, Twitter.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"