Pożycz.pl – serwis social lendingowy wsparty kampanią

Ruszył Pożycz.pl – nowy serwis pożyczek społecznościowych. Wspiera go kampania reklamowa przygotowana przez redakcję witryny i agencję dobocom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pożycz.pl to typowy serwis social lendingowy: pozwala użytkownikom szybko i łatwo pożyczać sobie pieniądze. Strona jest skierowana zarówno do osób szukających niskooprocentowanej pożyczki, jak i inwestorów poszukujących alternatywnych sposobów zarabiania na swoim kapitale.

– Chcemy w krótkim czasie stworzyć najlepiej rozpoznawalną markę pożyczek internetowych w Polsce – deklaruje Szymon Mydlarz, pomysłodawca i prezes Pożycz.pl. – Bezpieczną, bliską użytkownikowi i innowacyjną w rozwiązaniach technologicznych – precyzuje.

grafika

Startujące właśnie działania reklamowe Pożycz.pl obejmują radio (rozgłośnie regionalne i lokalne), internet (serwisy biznesowe, motoryzacyjne, wnętrzarskie, turystyczne, kobiece i społecznościowe) oraz outdoor (reklamy fullback na 85 autobusach komunikacji miejskiej, m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Łodzi). W akcji wykorzystywane są dwa warianty przekazów – dla pożyczkodawców i pożyczkobiorców. Kreację kampanii – zaplanowanej do 18 marca – przygotował dział graficzny Pożycz.pl, a za strategię komunikacyjną, działania public relations oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja dobocom.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC