PR Calling dla Platformy Detalistów

Agencja PR Calling rozpoczęła współpracę z Platformą Detalistów, spółką wdrażającą rozwiązania wspierające cyfryzację polskiego handlu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Calling dla Platformy Detalistów

PR Calling odpowiada za działania z zakresu media relations dla nowego klienta.

- Platforma Detalistów wdraża rozwiązanie, dzięki któremu od sierpnia br. sprzedawca będzie mógł wysłać elektroniczny dowód zakupu wprost na urządzenie mobilne każdego konsumenta. Cieszę się, że możemy uczestniczyć w upowszechnianiu standardu touchless check-out w polskim handlu - komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business.

Po stronie PR Calling projekt prowadzi Marta Tyszer, PR & communication manager z zespołem.

Współpraca została nawiązana w wyniku researchu po stronie klienta i ma charakter projektowy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?