Do zadań agencji należeć będzie także prowadzenie biura prasowego oraz obsługa profilu firmowego GLS na LinkedIn.
– Wybór PR Calling był poprzedzony wymagającym procesem, ponieważ zaprosiliśmy do złożenia ofert kilka renomowanych agencji, co tym samym przełożyło się na bardzo wysokie oczekiwania. PR Calling od samego początku wyróżniało się profesjonalnym podejściem do klienta, dogłębną znajomością branży logistycznej, ale także otwartością i zrozumieniem naszych potrzeb. W sektorze logistycznym kluczowe jest posiadanie elastycznego partnera, który nie tylko rozumie specyfikę rynku, ale również potrafi budować trwałe relacje. Już po pierwszych tygodniach współpracy jesteśmy przekonani, że był to doskonały wybór i że wspólnie osiągniemy nasze ambitne cele w zakresie komunikacji – komentuje Małgorzata Markowska, promotion & communication manager w GLS Poland.

– Cieszę się, że GLS zaprosił nas do przetargu na obsługę PR – logistyka to od wielu lat jeden z obszarów naszej agencyjnej specjalizacji. Znajomość tego rynku udowodniliśmy przygotowując propozycję, która spotkała się z największym zainteresowaniem ze strony klienta. Wraz całym zespołem dziękujemy za zaufanie! – komentuje Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.
Agencja PR Calling została wybrana w drodze przetargu, a umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient w agencji obsługiwany jest w ramach hubu logistycznego, a za bezpośrednią współpracę odpowiadają Joanna Stebel – head of PR oraz Agnieszka Kleczyk – senior PR consultant.











