PR Hub wspiera IPH w komunikacji B2B

Agencja PR Hub rozpoczęła współpracę z IPH – Innowacyjną Platformą Handlu, która dostarcza sklepom oraz producentom FMCG nowoczesne rozwiązania wspierające rozwój.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
PR Hub wspiera IPH w komunikacji B2B
PR Hub x IPH

W ramach umowy PR Hub odpowiada za komunikację B2B IPH w mediach społecznościowych: od opracowania strategii, przez tworzenie treści, po codzienną obsługę i budowanie relacji z kluczowymi grupami odbiorców.

PR Hub działa na rynku od ponad dekady. Kompetencje agencji obejmują m.in. komunikację korporacyjną i produktową, media relations, social media, public affairs oraz projekty edukacyjne i społeczne.

Do klientów agencji należą m.in. Eurocash, Lagardere Travel Retail, Dyson, Cordia oraz Frisco.

Innowacyjna Platforma Handlu dostarczając kluczowych danych, pomaga klientom podejmować trafne decyzje biznesowe, w tym optymalizować procesy i identyfikować nowe możliwości rozwoju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele