Celem przygotowanej przez Euro RSCG New Europe dla Reckitt Benckiser kampanii prasowej marki Woolite Perła jest wsparcie wprowadzenia na rynek trzech nowych płynów do prania: Woolite Perła Modern Fibers, Woolite Perła Color i Woolite Perła White. Każdy z trzech nowych produktów przeznaczony jest do prania innego rodzaju tkanin: kolorowych, nowoczesnych i jasnych tkanin. Kampania wystartowała w lipcu i potrwa do sierpnia, a wykorzystano w niej następujące tytuły: Twój Styl, Olivię, Wysokie Obcasy, Vivę, Galę i Claudię. Mediami zajął się Media Edge.
Dla każdego z produktów został przygotowany osobny lay-out prasowy publikowany kolejno na trzech następujących po sobie stronach w prasie kobiecej.
Motywem przewodnim kampanii jest odwzorowanie charakterystycznych kształtów poszczególnych opakowań Woolite Perła na kobiecym ciele, odzianym odpowiednio dla każdego wariantu produktu w: białą suknię; kolorowy, wzorzysty szal i suknię z nowoczesnego, elastycznego materiału. Kampania w sposób zgodny z wizerunkiem marki łączy elementy komunikacji nowości z przekazem głównych wartości marki godnej zaufania, dającej wsparcie, kobiecej i zmysłowej. Kampanię łączy wspólne hasło: "Zachowaj młodość ulubionych ubrań".












