Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)

Okazanie wsparcia innym w momentach, w których najbardziej tego potrzebują to miara prawdziwej przyjaźni - przekonuje Coca-Cola w nowej kampanii realizowanej w Ameryce Łacińskiej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Prawdziwa przyjaźń i One Direction w reklamach Coca-Coli (wideo)

Akcja reklamowa Coca-Coli obejmuje spoty publikowane w internecie, media społecznościowe, prasę drukowaną, telewizję oraz outdoor.

Przewodnim elementem kampanii jest graficzny motyw dwóch dłoni, które spotykają się ze sobą w przyjaznym geście zwanym popularnie „żółwikiem”. Ten sam znak pojawia się także na plakatach i opakowaniach napojów oferowanych przez Coca-Colę. Według zapowiedzi będzie także widoczny na innych produktach, takich jak T-shirty czy futerały do smartfonów.

Dodatkowym elementem prowadzonej kampanii są dwa rozbudowane spoty, których bohaterami są nastolatki. Akcja każdego z filmów niesie przesłanie, według którego prawdziwa przyjaźń wyraża się we wsparciu bliskich osób w momentach, które są dla nich znaczące i przełomowe.

- Coca-Cola rzuca światło na momenty, które nazywamy rozstajem dróg - podkreśla P.J. Pereira dyrektor kreatywny w agencji Pereira & O’Deal, która przygotowała kampanię. - Mamy nadzieję, że przedstawiony przez nas scenariusz zainspiruje nastolatki do rozmów na temat istoty przyjaźni i wzajemnego wsparcia.

Głównym muzycznym tematem towarzyszącym kampanii Coca-Coli jest utwór „Clouds” zespołu One Direction. Członkowie grupy będą się także pojawiali w drukowanych i internetowych reklamach Coca-Coli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"