Prawie każdy nastolatek gra w gry wideo

97 procent nastolatków z USA (99 procent chłopców i 94 procentdziewcząt) gra w gry wideo.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przez ośrodekPew Internet & American Life Project, w którym uczestniczyło1102 amerykańskich nastolatków w wieku od 12 do 17 lat oraz ichrodzice - informuje serwis BBC News.

Najpopularniejszą grą wśród respondentów okazała się GuitarHero, która wyprzedziła Halo 3, Madden NFL, Solitaire oraz DanceDance Revolution.

Aż 3/4 nastoletnich graczy gra w gry z innymi osobami, czy wsieci czy też w świecie rzeczywistym.

Badanie pokazało, że nawet codzienne granie w gry wideo nie mawpływu na funkcjonowanie nastolatków w społeczeństwie. Tak samoczęsto jak osoby rzadziej oddające się tego typu rozrywcerozmawiają oni przez telefon, wysyłają maile, czy też spotykają sięze znajomymi poza szkołą.

Błędna wydaje się być również teza, że gry są całkowicieoderwane od prawdziwego życia. 52 procent badanych gra w gry, którewymagają myślenia o kwestiach moralnych i etycznych, 43 procent wgry, w których wymagane jest podejmowanie decyzji odnośniefunkcjonowania społeczności, miast czy całych narodów, a 40 procentw gry, z których czerpie informacje o kwestiach społecznych.

Z badania Pew wynika również, że dużą popularnością wśródnastolatków cieszą się gry przeznaczone tylko dla osób dorosłych.Do grania w nie przyznała się 1/3 respondentów.

źródło: BBCNews

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska