Prawie połowa marketerów wykorzystuje społeczne media

Prawie połowa marketerów w swoich marketingowych działaniach wykorzystuje społeczne media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Unica wynika, że 47 proc. marketerów w swoich marketingowych działaniach wykorzystuje społeczne media (m.in. blogi, serwisy społecznościowe), a 23 proc. planuje to zrobić w ciągu następnych dwunastu miesięcy.

Kolejne 10 proc. planuje wykorzystać serwisy społecznościowe w okresie późniejszym niż najbliższy rok, 9 proc. nie ma co do tego pewności, a tylko 11 proc. w ogóle nie ma takich planów.

Obecnie zdecydowanie większy odsetek marketerów z Ameryki Północnej (58 proc.) niż z Europy (34 proc.) wykorzystuje społeczne media w działaniach marketingowych. Jednocześnie w najbliższych dwunastu miesiącach tego typu taktyki planuje zastosować 30 proc. badanych z naszego kontynentu, w porównaniu do 18 proc. zza oceanu. To oznacza, że za rok poziom wykorzystania społecznych mediów na obu kontynentów będzie bardziej zbliżony.

Małe są jednak szanse na to aby całkowicie się zrównał, gdyż 20 proc. europejskich marketerów w ogóle nie planuje wykorzystywania społecznych mediów, podczas gdy to samo deklaruje zaledwie 4 proc. marketerów z Ameryki Północnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji