Premiera pełnej wersji gry „Gardenia”

Od 3 grudnia na platformie Steam pojawi się pełne wydanie oczekiwanej przez społeczność gamingową gry „Gardenia”. O tym, że jej wydane wcześniej darmowe demo zostało bardzo dobrze przyjęte świadczy fakt, że w ciągu pierwszych 66 godzin zostało zainstalowanych ponad 15.000 egzemplarzy. „Gardenia” to relaksujące połączenie symulatora ogrodnictwa oraz baśniowej przygody, w której głównym celem gracza jest oczyszczenie wyspy i przywrócenie jej piękna, zapewniając jej dawnym mieszkańcom bezpieczny i radosny powrót do domów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowe symulatory ogrodnictwa od dawna nie pokazywały się na rynku gamingowym. Zastępowały je jedynie ogólne farmerskie imitatory, które nawiązywały do rzeczywistości. W przypadku tytułu „Gardenia”, SimFabric skupiło się na produkcji, przy której daje wiele możliwości tworzenia własnego ogrodu. „Gardenia” łączy w sobie elementy gry platformowej, przygodowej, craftingu, i eksploracji. Jako miejsce akcji, jej twórcy wybrali magiczną wyspę, która zachwyca kompozycją kolorowych drzew i rozmaitą roślinnością. W trakcie zwiedzania wyspy graczy czeka wiele intrygujących sekretów i zagadek, do których rozwiązania potrzebna będzie interakcja z innymi mieszkańcami. Podczas swojej przygody na wyspie będzie można spróbować swoich sił nie tylko w ogrodnictwie, ale i w rzemiośle. SimFabric skupiło się na oddaniu realnych czynności wymaganych przy tworzeniu ogrodów, a zatem każdy kreator może sadzić, przesadzać i wycinać dowolnie roślinność. Dodatkowo zapewnienie możliwości budowy ścieżek i ogrodzeń daje poczucie kompleksowego zaplanowania całej, projektowanej przestrzeni.

„Gardenia” w 11 językach

Gra dostępna będzie w 11 wersjach językowych: angielskiej, polskiej, niemieckiej, francuskiej, włoskiej, hiszpańskiej, portugalskiej, rosyjskiej, hiszpańskiej latynoamerykańskiej, brazylijskiej oraz chińskiej (uproszczonej). O przygotowaniu tej ostatniej wersji zadecydowała umowa zawarta przez SimFabric z HeartBeat Interactive Entertainment LTD., z siedzibą w mieście Fujian. Umowa zakłada 3 letnią licencję na dystrybucję tytułu na terytorium Państwa Środka, gdzie dostępna będzie również za pośrednictwem platformy Steam.

  Wydany w listopadzie Prologue dał nam wskazówkę, że gra trafia w gusta masowego odbiorcy. Wynik ilości pobrań darmowej wersji i entuzjastyczne przyjęcie były wypadkową decyzji o rozszerzeniu wersji językowych o kolejne 3 warianty - komentuje Julia Leszczyńska, Prezes Zarządu SimFabric.

Informacje o grze

Koszt gry to 8.99 EUR, co w przeliczeniu na PLN wynosić będzie ok. 42 złote. Wydawca „Gardenii” przygotował specjalny, 10% rabat dla osób, które zakupią tytuł w dniu premiery.

SimFabric deklaruje, że jeszcze w grudniu pełna wersja gry dostępna będzie również na konsole: PS4/PS5, Xbox One/Xbox Series S/X oraz Nintendo Switch. Niebawem planowana jest też premiera w sklepie Epic Store.

Wymagania systemowe:

MINIMALNE: Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego System operacyjny: Windows 7+ Procesor: Core I3 Pamięć: 6 GB RAM Karta graficzna: ATi 7770,Nvidia GeForce GTX 660 DirectX: Wersja 10 Miejsce na dysku: 3 GB dostępnej przestrzeni Dodatkowe uwagi: Działa bezproblemowo na większości komputerów nie starszych niż 2012 - podczas testów  nawet na laptopie z Nvidią 920M (2GB VRAM i 4GB RAM w systemie)

ZALECANE: Wymaga 64-bitowego procesora i systemu operacyjnego System operacyjny: Windows 10 Procesor: i7 Pamięć: 16 GB RAM Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 DirectX: Wersja 11 Miejsce na dysku: 3 GB dostępnej przestrzeni

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii