Premio reklamuje zaufanie do serwisu (wideo)

Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna wizerunkową kampanięreklamową. Akcji towarzyszy promocja dotycząca opon letnich.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio zachęcakierowców do zaufania tym punktom obsługi. Akcji towarzyszypromocja, w której przy zakupie opon letnich Goodyear, Dunlop,Fulda lub Dębica otrzymuje się gratis 2-litrowy płyn dospryskiwaczy. - Mamy nadzieję, że nasze działania przyciągną doPremio nowych kierowców, którzy jeszcze nie zmieniają opon zletnich na zimowe i odwrotnie, a także szukają taniej i solidnejalternatywy dla ASO lub niesieciowych serwisów prywatnych - opisujePiotr Nowakowski, business development manager firmy.

Akcja reklamowa - w wariantach dostosowanych do poszczególnychczęści kraju - będzie od 1 kwietnia prowadzona w regionalnychkanałach TVP, sieciach radiowych Eska i RMF Maxxx oraz samychstacjach Premio (gazetki ofertowe i billboardy). Kreację kampanii -zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowaPolymus, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"