Presspublica wybrała Publicis

Agencja Publicis będzie odpowiadać za kreację i strategię reklamową „Rzeczpospolitej” i serwisów internetowych Presspubliki. Poprzednio zajmowała się tym BBDO Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Budżet strategiczno-kreatywny „Rzeczpospolitej” i serwisów internetowych Presspubliki agencja Publicis zdobyła w ramach przeglądu firm reklamowych. Brały w nim jeszcze udział Young & Rubicam Brands i Testardo Gram, Brain, San Markos i Made in Mind, z których do ostatniego etapu oprócz Publicisu przeszły Young & Rubicam Brands i Testardo Gram.

BBDO Warszawa, która poprzednio obsługiwała reklamowo „Rzeczpospolitą”, nie wystartowała w przeglądzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą