PricewaterhouseCoopers wybiera Lowe

Agencja Lowe przejmie globalne obowiązki kreatywne w ramach budżetureklamowego firmy PricewaterhouseCoopers (PwC).

km
km
Udostępnij artykuł:

W finałowej części przetargu należąca do Interpublic Groupagencja pokonała DDB (Omnicom). Ta dwójka wcześniej w pokonanympolu zostawiła trzy inne agencje - informuje serwis Adweek.

Do tej pory PwC korzystała z różnych agencji kreatywnych wzależności od danego projektu.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy z Interpublic Group, jakoże należąca do niej agencja Initiative pełni medialne obowiązkiPwCna rynku amerykańskim.

źródło: Adweek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"