Princessa w hipermarketach sieci Tesco oraz real,-

29 maja na terenie hipermarketów sieci TESCO Polska rozpoczęła się kampania reklamowa marki Princessa koncernu Nestlé.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W kampanii, realizowanej przez IMIGe Poland, wykorzystany został już po raz kolejny podświetlany stoper regałowy - nośnik reklamowy zaprojektowany specjalnie na potrzeby akcji promocyjnych prowadzonych  w TESCO przez IMIGe.

Zgodnie z zawartą umową o współpracy IMIGe obsługuje na wyłączność sieć TESCO w zakresie instalacji oraz sprzedaży powierzchni reklamowej na wybranych nośnikach reklamowych, w tym m.in. na stoperach regałowych.  Opisana kampania reklamowa jest pierwszą realizowaną wspólnie przez obie firmy od momentu sformalizowania współpracy.

Nowe smaki Princessy (Princessa Fruti jogurt i truskawka oraz Princessa Fruti jogurt i cytryna) reklamowane są na nośnikach IMIGe także w sieci real,-, również z wykorzystaniem stoperów regałowych - podano w komuniacie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"