Problemy z internetem w UPC

UPC: awarie internetu są spowodowane tym, że zawiódł sprzęt jednego z naszych kluczowych dostawców.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

UPC Polska dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych, boryka się z problemami technicznymi. Tylko w tym roku UPC miała już kilka awarii usług internetowych i telefonicznych. Niektóre z nich trwały nawet parę godzin.

- Przyczyną ostatnich zakłóceń w działaniu usługi internetowej jest sprzęt jednego z naszych kluczowych dostawców, który stanowi istotną część infrastruktury sieci i niestety zawiódł. Natychmiast po wykryciu problemu firma ta przystąpiła do usunięcia awarii swojego sprzętu. W tej chwili prowadzone są intensywne działania w celu zapobieżenia podobnym sytuacjom w przyszłości. Pracujemy z tą firmą w trybie wyjątkowo przyspieszonym, starając się jak najszybciej sprowadzić nowy sprzęt. Przepraszamy klientów za te niedogodności, pracujemy intensywnie, aby jak najszybciej rozwiązać tę trudną sytuację – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marzena Polak, Senior PR Specialist UPC Polska.

Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi telefonicznej trwającej dłużej niż 12 godzin abonentowi przysługuje zwrot 1/30 abonamentu za świadczenie usługi telefonicznej. Za okres przerwy w świadczeniu innej usługi wynikający z awarii trwającej dłużej niż 36 godzin przysługuje mu prawo obniżenia opłaty abonamentowej w wysokości 1/30 za każdy dzień braku sygnału.

Wszystkie awarie dotyczą zarówno problemów z internetem, jak i połączeń telefonicznych. Problem dotknął obydwu usług, ponieważ sprzęt, który nie spełnił swego zadania, obsługuje zarówno usługę internetową, jak i telefoniczną.

-Warto tutaj dodać, iż obniżenie abonamentu następują na podstawie reklamacji złożonej przez abonenta – dodaje Marzena Polak.

Jak zapewnia nas UPC podjęte zostały już odpowiednie kroki w celu rozbudowania systemu monitorowania, aby nie dopuścić do podobnych sytuacji w przyszłości.

UPC Polska ma milion abonentów telewizji kablowej, ponad 200 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu a liczba klientów usługi telefonicznej przekroczyła 60 tysięcy.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu