Procter & Gamble dla Saatchi & Saatchi X

Saatchi & Saatchi X została główną agencją shopper marketingową Procter & Gamble.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na przekazanie gros budżetu swoich działań shopper marketingowych do agencji Saatchi & Saatchi X. „Wierzymy, że decyzja o powierzeniu budżetu w ręce tej agencji, w jeszcze większym stopniu zacieśni naszą współpracę z Grupą Saatchi & Saatchi” – powiedział Alex Tosolini, General Manager, Procter & Gamble CEN. Agencja Saatchi & Saatchi należąca do tej samej grupy co Saatchi & Saatchi X obsługuje marki: Ariel, Head&Shoulders, Pampers, blend-a-med, Olay.

Na mocy umowy, która będzie obowiązywała przez najbliższe 12 miesięcy Saatchi & Saatchi X obsłuży 80 proc. budżetu shopper marketingowego Procter & Gamble Polska. Koncern zdecydował się na powierzenie agencji swoich działań shopper marketingowych po kilkumiesięcznym okresie próbnej współpracy. Saatchi & Saatchi X została oceniona przez Procter & Gamble na podstawie szeregu kryteriów bardzo dobrze ze szczególnym naciskiem na wysoki poziom obsługi projektów shopper marketingowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"