Producent Majonezu Kieleckiego szuka agencji do obsługi w social mediach

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem", producent m.in. Majonezu Kieleckiego wybiera agencję do obsługi jej działań promocyjnych w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Producent Majonezu Kieleckiego szuka agencji do obsługi w social mediach

WSP "Społem" zaprasza agencje do składania ofert na działania promocyjne w social mediach. Mają to być m.in. aktywności o charakterze lokowania produktu.

Między 6 marca a 8 kwietnia 2023 roku, czyli w okolicach świąt wielkanocnych ma być promowany Majonez Kielecki. Tutaj działania mają być prowadzone na YouTube (wideoblogi), Instagramie i TikToku. Budżet tych działań to 100 tys. zł netto.

W okresie od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 roku promowana będzie Musztarda Kielecka. Również akcje będą prowadzone na YouTube, Instagramie i TikToku, a ich budżet to 50 tys. zł.

We wrześniu w tych samych mediach społecznościowych wrócą działania promocyjne Majonezu Kieleckiego (roślinny, lekki, z oliwkami, wersja klasyczna w op. plastikowym), ale budżet na nie wyniesie już tylko 50 tys. zł. Marka ta, tym razem w wersji w opakowaniach szklanych wróci z reklamą do mediów społecznościowych na początku grudnia 2023 roku i będzie wspierana tam do Bożego Narodzenia. Budżet w tym przypadku to 100 tys. zł.

WSP "Społem" chce zaangażowania do aktywności influencera.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: ogólna ocena koncepcji oraz strategii mediowej (30 proc.) oraz zasięg i efektywność prowadzonych działań (70 proc.).

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 20 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą