„Profesjonalista w odplamianiu” w kampanii Ariel Professional (wideo)

W telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze trwa kampania reklamowa odplamiaczy Ariel Professional. Akcję na zlecenie Procter & Gamble przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa odplamiaczy Ariel Professional podkreśla, że pomagają one uzyskiwać standard czystości odzieży na poziomie prestiżowych hoteli. Akcja pod hasłem „Profesjonalista w odplamianiu” wspiera wprowadzenie przez Procter & Gamble tych produktów na polski rynek, informując o ich dostępnych formach i sposobie zastosowania. Kampania – skierowana do kobiet zajmujących się obowiązkami domowymi – oprócz mediów tradycyjnych obejmuje reklamy w hipermarketach Real (więcej na ten temat) oraz polski serwis internetowy marki (więcej).

 

Przede wszystkim akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, grupa TVN, kanały z pakietów At Media i Discovery), internecie oraz na outdoorze (billboardy). Kreację kampanii – wykorzystywaną w całej Europie Środkowo-Wschodniej – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Communications, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+