Weather na czele platform o pogodzie, Interia przed TVN24 i Onetem

Wśród serwisów i aplikacji o pogodzie najwięcej użytkowników ma Weather, a na najdłużej przyciąga internautów przyciąga aplikacja Pogoda & Radar. Z portali horyzontalnych najpopularniejszą sekcję pogodową ma Interia, zdecydowanie wyprzeda TVN24.pl i Onet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Globalną platformę Weather, jako stronę www i aplikację mobilną, w lutym br. odwiedziło 7,39 mln polskich internautów, z których każdy spędził średnio minutę i 20 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Dział o pogodzie na Interii zanotował 4,91 mln użytkowników, 16,56 proc. zasięgu oraz 8 minut i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania. Na platformie TVN24 analogiczna sekcja miała 2,52 mln internautów, 8,48 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 33 sekundy średniego czasu korzystania, a na Onecie - 1,66 mln odwiedzających, 5,61 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 6 sekund średniego czasu.

Twoja Pogoda, która tak jak Interia należy do Telewizji Polsat, przyciągnęła 1,31 mln internautów (4,42 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 5 minut i 45 sekundy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/agora-w-internecie-znow-przed-polska-press-krocej-na-tiktoku-i-netfliksie-mediapanel-z-lutego,7169676315117185a ##

Z kolei w aplikacji mobilnej Pogoda & Radar: meteo, burze każdy z 2,49 mln internautów (co dało 8,4 proc. zasięgu) spędził średnio 14 minut i 35 sekund. To jedyna platforma, która przekroczyła pułap 10 minut przeciętnego czasu korzystania.

Fanipogody.pl zanotowali 2,27 mln użytkowników, 7,64 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 25 sekund spędzonych średnio przez internautę, a Meteoprog.pl - 1,1 mln internautów, 3,72 proc. zasięgu i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Oprócz Weather w czołowej dziesiątce są jeszcze dwie globalne platformy. Windy miała 1 mln odwiedzających, 3,38 proc. zasięgu oraz 7 minut i 29 sekund średniego czasu korzystania, a Accuweather - 979 tys. użytkowników, 3,3 proc. zasięgu oraz minutę i 50 sekund przeciętnego czasu.

grafika

Trzy czołowe platformy miały mniej użytkowników niż w styczniu: Weather straciła ich 353,8 tys. (4,6 proc.), sekcja pogodowa Interii - 355,7 tys. (6,7 proc.), a analogiczny dział portalu TVN24 - 305,2 tys. (10,8 proc.). Przy czym w sekcji na Interii przeciętny czas korzystania wydłużył się o 18 sekund (3,5 proc.), a na portalu TVN24 - o 26 sekund (13,9 proc.).

Jeszcze mocniej zmalała odwiedzalność Fanipogody.pl - o 836,9 tys. internautów (27 proc.) oraz minutę i 26 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (37,2 proc.). Dział pogodowy Onetu stracił 20,2 tys. użytkowników (1,2 proc.) i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,6 proc.), a na Meteoprog.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 386 tys. (53,8 proc.) średni czasu korzystania zmalał o 10 sekund (14,9 proc.). Natomiast na Accuweather ten ostatni wskaźnik zmniejszył się o 59 sekund, czyli ponad jedną trzecią.

Za to aplikacja Pogoda & Radar: meteo, burze zyskała 68,5 tys. użytkowników (2,8 proc.) i 34 sekundy przeciętnego czasu korzystania (4 proc.), a Windy - 68,9 tys. internautów (7,1 proc.) i 22 sekundy średniego czasu (5,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"